Externí marketingový specialista

ODBORNÍK NA KOMUNIKACI, KTERÉHO SI MŮŽETE DOVOLIT

Je pro Vás důležité, aby Vaše firma byla prezentována maximálně efektivně?

V tom případě je nejlepším řešením najmout opravdového profesionála s odbornými znalostmi a praxí, který má bohaté zkušenosti s marketingovou komunikací a který zároveň jako správný srdcař bude vždy dělat maximum pro úspěch Vaší firmy. Že je takový člověk nedosažitelný? Naopak! Takový odborník pro Vás může skutečně pracovat a navíc - je zpravidla ihned k dispozici.

Externí spolupráce s ním může být pravidelná, nebo na určité období či na určitý projekt podle potřeby. Jeho motivace bude vždy vysoká, protože si bude vědom, že skončit spolupráci s externistou je velmi snadné, na rozdíl tedy od zaměstnance... A určitě nebude dražší než člověk v hlavním pracovním poměru, který je třeba i bez velkých zkušeností, zato s odvody a benefity...

Další předností je, že za jednu (předem sjednanou) cenu to ani vždy nemusí být jen jeden člověk, ale může pro Vás pracovat třeba i celý tým, když bude potřeba. Tak je to u nás normální a naši klienti jsou nám svědkem. Není totiž důležité, jestli dotyčný člověk je zaměstnanec nebo ne, ale to, jestli pro Vás dělá opravdu maximum a jestli je pro Vaši firmu přínosem.

Ostatně advokáta si také zpravidla nenajmeme jako zaměstnance na hlavní pracovní poměr a přesto spolupráce s ním může fungovat velmi dobře. Stejné to je i v případě externího odborníka na marketingovou komunikaci. V něm získáte spolehlivého partnera, který Vás bude v médiích i jinde systematicky a úspěšně propagovat podle jím navržené a Vámi odsouhlasené komunikační strategie. A navíc díky svým zkušenostem a kontaktům najde vždy optimální formy prezentace a to za nejlepší cenu.

Co tedy nabízíme?

Kompletní služby externího odborníka na marketingovou komunikaci, zahrnující analýzu aktuální situace, návrh optimální komunikační strategie vzhledem k cílům firmy a stanoveným cílovým skupinám, operativní umísťování reklam, vytváření tiskových zpráv, zajišťování kompletního styku s médii a dalšími stranami, průběžný monitoring médií, průběžné hodnocení monitoringu, návrh operativních opatření atd.


Potřebuji další informace