Inzerce v médiích
NEKUPUJTE REKLAMNÍ PLOCHU, KUPUJTE EFEKTIVNÍ PŘEDÁNÍ INFORMACÍ
Inzerce v médiích je velmi efektivní způsob, jak předat informace velkému množství lidí najednou. To však dokáže pouze taková inzerce, která je správně cílená, srozumitelná a zároveň působí dostatečně atraktivně, aby si jí cílová skupina osob vůbec všimla. Chybí-li jeden z těchto atributů, zadavatel jen plýtvá penězi.
Na většinu lidí útočí denně tisíce nejrůznějších informací. Není proto ani teoreticky možné aby si drtivé většiny z nich opravdu všimli nebo si je dokonce zapamatovali... Každý z nás totiž zaregistruje pouze některé informace a zapamatuje si jich samozřejmě ještě méně. A které to jsou? Rozhodně jen takové, které z hlediska našeho vnímání budou dostatečně zajímavé a srozumitelné. Úspěšný inzerát tedy musí být připraven tak, aby této charakteristice odpovídal.
Co tedy nabízíme?
1. Kompletní zajištění inzerce s maximální efektivitou oslovení zadané cílové skupiny - nejlepší poměr náklady/počet oslovených osob.
2. Optimální zacílení komunikace s využitím reprezentativních průzkumů sledovanosti sdělovacích prostředků.
3. Garanci profesionálního zpracování inzerátu se schopností upoutat cílovou skupinu a efektivně jí předat informace o přednostech prezentovaných produktů, značek či myšlenek.
4. Mimořádně výhodné ceny za inzerci.